FAQ

Flyttevask

Ved flyttevask er det ikke nok at du er fornøyd. Den som skal ta over leiligheten må også være fornøyd. Skulle det være noe i forhold til flyttevasken som ikke blir godkjent på overtakelsen kommer vi tilbake innen 24 timer og retter opp.

Vi har fastpris på flyttevask. Prisen varierer med hvor stor leiligheten er. Du ser alle prisene under siden for flyttevask. Prisen inkluderer merverdiavgift (moms), alt av utstyr og reisetid. Det tilkommer ingen skjulte kostnader.

Ja, du kan bestille og angi en foreløpig dato. Vi vil kontakte deg for å avtale nærmere i forkant av flyttevasken. Du kan endre dato inntil 5 virkedager før bestilt dato.

Fast vaskehjelp

I forkant av første vask avtaler vi forventet tidsbruk. Når renholder kommer går dere igjennom boligen sammen og du forklarer hvilke oppgaver du ønsker utført. Etter første vask vil du bli kontaktet av oss for å følge opp at du er fornøyd med jobben som er gjort samt avtale tidspunkt for senere besøk.

Det er kun i forbindelse med gjennomgangen ved første vask at du trenger å være hjemme. Dersom dere ikke har mulighet til å slippe renholder inn i boligen når fast renhold skal utføres kan dere gi oss tilgang til nøkkel og eventuell alarm.

Vi vet at det er viktig å ha en renholder man stoler på. Derfor får alle som benytter tjenesten fast vaskehjelp en fast person som rengjør hos deg. Dersom det blir sykefravær kontakter vi deg så du kan bestemme om du ønsker en annen renholder, eller om du vil vente til din faste renholder kan jobbe.

Skulle du ønske å bytte renholder tar du bare kontakt med kundeservice, så forsøker vi å løse dette på en bra måte.

Vi er til for å gjøre livet enklere for våre kunder. Derfor har vi ingen bindingstid eller oppsigelsestid. Dersom du ikke lenger ønsker å benytte oss gir du beskjed til kundeservice så avslutter vi kundeforholdet.

For ordinært renhold må du ha:

Støvsuger

Mopp
Bøtte

Tre microfiber kluter

Rengjøringsmiddel for gulv, kjøkken, bad og speil

Tørkepapir

En tøyklut

En svamp (til dusjkabinett)

Det er viktig både for deg og renholder at kommunikasjonen fungerer. Alle våre renholdere snakker norsk eller engelsk. Dersom du ikke er komfortabel med å snakke engelsk gir du beskjed ved bestilling, så gir vi deg en renholder som snakker norsk.

Et av våre mål er å alltid være presise. Noen ganger kan det likevel oppstå uforutsette forsinkelser. Da skal vi alltid si ifra så snart vi vet om forsinkelsen. Skulle en renholder komme for sent uten å si ifra ber vi deg si ifra til kundeservice slik at vi får fulgt opp og korrigert dette.

Du får faktura tilsendt på e-post.

Ta kontakt med kundeservice, så ordner vi det for deg enten du ønsker å justere tidspunkt eller avbestille.

Vi forsøker alltid å opptre så skånsomt som mulig når vi utfører renhold hos deg, men uhell kan selvsagt skje. Vi har derfor tegnet ansvarsforsikring hos If Skadeforsikring. Forsikringen dekker skade på løsøre og fast eiendom.

Om Privatrenhold

Ja, det er trygt å kjøpe renhold av Privatrenhold. Vi er registrert som offentlig godkjent renholdsbedrift hos Arbeidstilsynet. Alle våre renholdere har tarifflønn, opparbeider pensjon og alt er hvitt og i henhold til alle lover og regler. Vi er også medlem av NHO.

Ved å kjøpe renholdstjenester hvitt bidrar du til at renholderen får ordnede arbeidsforhold, pensjon og de rettighetene vi alle tar for gitt.